jahoopp

men oh! ingen ide att kolla på hockeyn ju.. fasen också vilka klantiga billiga mål!
dom ger ju nya chanser hela tiden.. lite klantigt.. dom höll bra press på dom ett tag.. o sen , wiipps! OJ! mål igen! jaja...
nä nu ska ja väl göra iordning lite.. helt sjukt vad martin o jag kan stöka ner mitt rum tillsammans på en dag.. haha!

Jag vet inte om det där skulle kännas bra.. eller om de va meningen att jag skulle känna tvärtom..
vet inte riktigt.. varför ka nte allt bara vara som de va förut? o bättre... Jo Lisa.. För de e så livet tydligen går till!

längtar efter Ishult.. Längtar efter att få bada i sjön i sommar.. Sommar , de e helt sjukt vad långt borta de känns.. men 2 dagar efter skolavslutningen e de jag o anna som åker till virovitica en vecka o sen dubrovnic eller split en vecka.. vadå underbart? :)..

TTC imon med klassen.. haha! Hurra För Oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback