Fredag

Vad har jag gjort idag om inte bara legat i min säng med jessica.. jo vi va väl lite nyttga.. gick till barnarpskiosken för att köpa ännu mera godis o chips :) haha!
väldigt nyttigt..

varit barnvakt lite ida hos henrik efter att jessica åkt hem.. Liam va sjuk så vi satt o mös under täcket med
"lilla bjäbis jenen".. eller rudolf med röda mulen :P Underbara Unge!
sen när henke o malin komit hem o barnen lagt sig för att sova blev det toast.. mmmm.. mumma de!
 
sen kom martin o emil , kollade på legenden sen 1985.. haha.. jo men den dög väl.. va ganska söt med gubbarna..

Har lite väl ont nu känns de som.. Alvedon.. Ge mej!!

Imorgon blir det en väldigt mysig kväll hemma hos annapanna :)..
mmm... längtar efter hennes mat.. satsa på nåt annat än samhäll anna ;)..

Jag klarar de här... de ska jag göra.. en dag i taget bara så löser sig allt nog...
jo jag har faktiskt väldigt många människor jag uppskattar som finns för mej..
synd bara att du faktiskt tydligen inte längre är en av dom..
ska försöka att inte bry mej mer... fast de e ju innan sommaren förra året.. en ganska lång tid..
men allt ska väl sluta ngn gång..... trodde på dej.. men ack! så rätt alla andra hade...

nu ska ja nana... gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback