03:32

Undrar Varför jag inte kan sova? kan de bero på dej? nänänä.. de kan de ju inte göra.. för att så fort du säger förlåt så betyder ju det att du bryr dej!
haha!

de svåraste jag kan tänka mej... har jag nu gått igenom utan dej..
jessica fanns hos mej hela tiden.. förutom då jag lämnade henne för en stund..
de kanske va lika bra att detta hände.. så jag fick se att du e som du e... men men!
har du inte brytt dej nu... så behöver du faktiskt inte bry dej mera heller..

de här tar ner mej... o de värsta e att jag fakttikst tillåter de...
dom närmaste två veckorna ska jag vara något som jag nog aldrig varit i mitt liv... Självisk!

de e faktiskt väldigt svårt att beskriva hur jag känner.. jag e arg.. men mest e jag bara så himla besviken att du faktiskt kan komma o säga de du gör.. ledsen e att annat ord...
att gråta hysteriskt hos mamma för att du inte e där.. ist för att finnas när jag behöver dej som mest!

Ljuga e du också ganska bra på tydligen...

Usch! nu har jag fått ut mej lite av nattens hemligheter iallafall...
ska lägga mej bredvid jessica som nanar så sött i min säng :)

TelefonÄckel! Ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback