Why do all good things come to an end?

fikade med helén igår, jättemys! men de va väldigt varmt på Kaffépaus..
stor chokladboll o kaffe :).. sen kom evispevis o berättade om sina upplevelser på Lindströms.. haha! t.om. så jag blir sprallig!

o nu e jag hekommen från bockaböjen med Martin , de va dags att klippa o färga idag. o de blev faktiskt alldeles jättebra !

o jag va tvungen att köpa popcorn o hjärtan o dip idag efter skolan.. o så rullade Asterix o Obelix på Tv:n.. sen somnade jag..

jag raggar på eftefesten heeeeeeeeeeelén ;)

imon blir det Kfum med evelina, sara , emma,o deras gangsters som emma säger! haha!
o lördag blir det Micky o oskarisch!

min sista cancerpinne tagen i tisdags kl 22.00.. härligt lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback