Ossbi, Dossbi, Kötti-kötti EeeHhhiij!

haha oskar e min gud! haha.. vadå lahme humor?
va hos mickys mormor igår o drack.. körde ölspelet o micky blev alldeles för full.. alban fick dra den sista kungen-klunken i en kanna med öl , i badkaret.. cyklandes med armar o ben.. haha! han höll på o spy..
sen blev de pizza från evergreen..med extra mkt lööök självklart ! hur fint du vill :)
sen höll oskar på o doppa mej i all kebab på golvet , på bordet och överallt.. haha!
men jag har nog inte skrattat såhär mkt på länge.. kan ju varit de sjukaste jag varit med om.. särskilt oskars Happy Birthday micky och -De luktar blött kött! haha!
sjukt vidrigt.. sjukt kul :)
o anna skrattade också rejält.. ,men sen e ju våran humor rätt sjuk!
svårt o beskriva gårdagen , men jag älskar dessa pojkar!


in till stan med mammi o pappi snart..
får se om jag köper nåt litet idag? de e ju alltid kul :)


o lisa e inne på sin 5:e dag som rökfri!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback