My , my MY!

jag må vara töntig.. o jag fattar inte varför jag började gråta nyss.. för när man e tvungen o titta på andaktslåtar med mormor , där rosor aldrig dör.. jag bara grät? de e väl en massa minnen som kom från när jag va liten.. o så tänkte jag på morfar.. men va fin texten är.. egentligen.

blev visst A6 en sväng iallafall :)
haha Martin fick väl dåligt samvete eller nåt..
men medans jag va inne på a6 så satt stackarn i bilen o sov.. haha!
jag måste tvätta mina händer! dom luktar ost.. massa ost! usch!
vad jag har gått upp i VIKT! haha fy vad jag har ätit sen jag slutade röka.. snacka om att ämnesomsättningen va såååå mkt bättre när man rökte! haha lamt egentligen..
Igår va de tre veckor sedan jag slutade.. jo men jag e rätt bra :)
jag har humörsvängning också.. från att vfara vansinnig blev jag ju faktiskt glad.. fy vad jag älskar när jag får som jag vill!

köpt en t-shirt o ett linne
o smycken o lite smått o gått..

nä men om jag ska sätta mej o titta på den där highschool filmen nu som börjar vid åtta?
jag saknar min anna! tänk att hon va på bolero igår med alla våra kompisar där nere i kroatien.. jävla fubb! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback