I Could Be mean , I can Be angry..

You know I could Be just like You!
men tänker inte sjunka till den nivån alls !

men livet känns för bra iallafall! världens flum i skolan idag iallafall.. mer än hälften i klassen e borta.. så vad gör jag? sitter med emma, sara o sofie.. -schnusk with me! (emma)  vadå remix på spice girls?
ja lisa tjöt o grät av skratt i matsalen.. men vadå de e måndag.. inget har gått rätt idag.. haha! förutom när jag klippte annas mamma idag..
fikade o massa! o på torsdag åker hon.. kroatien.. !

bio i fredags , james Bond med pappa o martin  , bankeryd i lördags och eragon med Henrik, martin o emil i går..
som martin sa , dom tjejerna på vip e ju inte världens gladaste precis.. han har rätt! fan vad tjuriga dom är?
så min helg har varit den bästa på länge måste jag säga!
min potatisgratäng va sjukt god igår!
visste inte att jag kunde laga mat..haha!

måste plugga nu! orka! Usch!
nä nu ska jag ringa jessica o magnus först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback