By milk

julen har varit underbar ! dagen innan jul firade vi hela familjen här.. massa god mat o fina klappar!
på julafton va vi hos kusinerna.. sen stack vi bort till Henrik ,Martin o jag.. för då firade henrik med malins familj!
fick ju så fina underkläder av ralle med.. haha! VISSTE att jag skulle få något sådant av honom.. haha! sen blev de karaoke kväll hos lena istället. juldagen va jag hos Helén.. va också himla trevligt.. igår va jag bara bakfull o dan! haha!
o nu väntar jag på att Martin ska vakna så vi kan åka in till stan en sväng.. :)
Imorgon kommer magnus.. o så e de släktkalas hos lelle.. ska göra en fiskdamm åt småbarnen jag :)  sen på fredag åker jag o magnus till örebro , för att fira nyår där :) hur bra som helst!


*kläder / Underkläder
*Smink
*wellas Hårinpackning & High Hair Gloss Serum
*kroppsvårdssaker
*smycken
*pengar


Ja jag e himlans nöjd med mina julklappar :D

Liam Tyckte iallafall att roboten han fick av mej i julklapp va asgrym , liksom jag.. haha.. lekte med den ett tag när bara jag i henrik va hemma !


jag vet inte vad jag ska säga om dej.. vill inte säga något som försakar något dåligt.. men vad är det som är bra med dej då? jo den lilla lilla del som ingen bryr sej om när man berättar om iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback