But I.......?

bakis idag? nä inte så farligt faktiskt..
skrek både de ena o de andra åt martin igår..
Vadå? han gjorde ju slut på allt varmvatten o jag hade sktibråttom till sara!
så han fick köra mej till bankeryd,, haha!

kunde inte släppa hur cool emma var igår, hade ju aldrig sett henne så "lajv" ;)
så bar de av till KFUM.. haha... ja du , lisa kom inte in.. för hon var rattfull.. O typ 80% av dom som va där inne... jäla kärring.. haha!
ringde stefan , eller a martin ,som ringde stefan.. han hämtade evelina , anton o mej så åkte vi till låt se... ett gult , oranget eller ett rosa hus! eveliiiina!
okej, jaaa , när lisa kom hem blev hon påkommen av sin mor att hon druckit.. haha..
de va rätt roligt.. för de enda jag sa var att maten var god o hur hon hade gjort.
skickade iväg ett mess till mange då han precis ringer mej.. vi tänker likadant! :)

träffade dennis igår med.. de va längesen.. trevligt trevligt!
de dög igår.. de gjorde de.. förutom att jag va sjukt arg på KFUM.. haha!


o ikväll blir det mitch..


fan skickade jag iväg det där smset för? fattade de vid fyra inatt då jag var klarvaken!
bajs! nä nu ska jag in i duschen så jag kan lämna martins mobil hos stefan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback