15 december ?

de käns som man e inne i oktober.. men det var snö över småland på väderkartan på måndag.. hoppas på det bästa :)!

jo jag måste säga.. den ny james bond är faktiskt het.. va lite tveksam där i början.. men fy vad bra den va! hemma för 50 minuter sen.. tillbringade så kallad kvalitetstid med pappa o Martin ikväll. o de va väldigt bra!
skulle varit hos helén ikväll , men känns lite sent bara.. men vadå? utgång imon istället :)

jaaa , jag måste verkligen Skärpa mej!
lisa.. back to the real life ,and start to do something with it!
måndag.. eller efter jul? kanske? japp!

fast lite julkänsla hade man ändå i skolan idag , jag o evelina köpte ju världens finaste saker till Britt o Harriet igår från klassen som dom fick idag , harriet hade tomtemössa (trodde aldrig hon skulle ta på sej den) barn som sjöng julsånger på cd-spelaren och en massa söta klasskompisar som lagt paket på golvet som harriet läste upp... Jag fick ge Tomten paketen så hon slapp böja sej ner på golvet.
Jag fick ett väldigt fint läppglans av sofie om jag får säga det själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback